اخبار

به نام خدا

   « بزرگترین خطر هنگام به وجود آوردن تغییرات خود تغییرات نیستند بلکه عمل کردن با منطق دیروز است »

                                                                                                                  پیتر دراک

همراهان عزیز درود

درآستانه هزاره سوم سازمان ها به انعطاف پذیری بیشتری برای پاسخگویی به فشار و تهدیدات درون وبرون سازمان نیاز دارند و مدیران مجبور به بازنگری و بازاندیشی سبک ها، روش ها ورفتارهای مدیریت خویش هستند.

تغییر از الزاماتی است که سازمانها با آن مواجه هستند.محیط متلاطم وغیر قابل پیش بینی کنونی ناشی از شیوع ویروس کرونا ولزوم پیشگیریی های و حمایت های لازم از دانش آموزان وضرورت تعلیم و تربیت دانش آموزان در این شرایط از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

در چنین شرایط بدون بدون داشتن توانایی تغییر و سازگاری با چالش ها فرصت و تهدیدها که پیش داریم قادر نخواهیم بود به اهداف استراژیک خود دست یابیم.

لذا با عنایت به اهداف فوق و ترسیم نقشه راه در این دوران ،دستیابی به این مهم جز از طریق داشتن نیروی انسانی مناسب، با انگیزه و توانمند و همراهی شما اولیاوگرامی مقدور نبوده در این راستا برای اطلاع شما اولیاء ارجمند مواردی از کارهای در دست اقدام جهت تبیین چگونگی نحوه ی اجراء سال تحصیلی 1400-1399 ارایه میگردد.

  1.  پیروی و رعایت از دستور العمل های اجرایی شروع سال تحصیلی 1400-1399 وزارت آموزش و پرورش در راستای نحوه برگزاری کلاس های درس لازم الاجرا واجتناب ناپذیر است.
  2. مجهز و آماده سازی کلیه بخشهای مدرسه براساس پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت با توجه به شرایط کنونی شیوع کرونا در سطح کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و به نحومطلوب در دستورکار خواهد بود.
  3. با توجه به شرایط موجود بهداشتی وخطر آلودگی و همچنین محدودیت زمانی بدلیل رعایت فاصله اجتماعی و تقسیم بندی گروهی دانش آموزان برای حضوردر روزهای زوج وفرد به شکل جداگانه، مدرسه مبادرت به حذف برخی خدمات از جمله تغذیه (صبحانه و نهار) و دروس فوق برنامه غیردرسی خواهد نمود.
  4.  بدیهی است، با توجه به عدم ارایه خدمات یاد شده در بند (3)،مدرسه اقدام به کاهش و حذف شهریه مربوط خواهد نمود.
  5.  به دلیل شرایط حاکم بهداشتی فرم لباس دانش آموزان همانند سال قبل تعیین میگردد و بنا به این تصمیم تهیه لباس فرم مشترک صرفا برای ورودی های جدید الزامی بوده و سایر دانش آموزان درصورت عدم نیاز وضرورت تعویض می توانند از فرم لباس سال تحصیلی قبل استفاده نمایند.
  6.  سرویس حمل و نقل دانش آموزان با توجه به شرایط شیوع بیماری براساس پروتکل های بهداشتی و سازکارهای فاصله اجتماعی برنامه ریزی میگردد لذا همراهی اولیا در این مهم مورد انتظار است.
  7.  با توجه به اعلام رسانه ها و مصاحبه های موجود در فضای رسانه، بازگشایی مدرسه در نیمه دوم شهریور (15 شهریور) وگروه بندی دانش آموز برای حضوردر روزهای زوج و فرد و آموزش با روش تلفیقی حضوری و غیرحضوری (مجازی) محتمل است.
  8. در راستای اجراء دروس مجازی و ارایه آن به شکل آنلاین و آفلاین به دانش آموزان در منازل تیم آموزشی مهرآیین علاوه بر استفاده از تجارب گذشته ، ارتقاء سطح فنی کادر مدرسه، توانمند سازی پرسنلی بهره مندی از تجهیزات روزآمد و تشکیل اتاق فکر و بهره مندی از مشاورین کشوری اقدام به تهیه فیلم های آموزشی در خور برند مهرآیین نموده است که در ایام شروع سال تحصیلی با کیفیت عالی ارایه می گردد.
  9.  با توجه به موارد اعلام شده دربندهای فوق این مدیریت آمادگی دریافت وتاثیرگذاری هرگونه پیشنهاد خوب وسازنده شما اولیاء محترم جهت پیشبرد و کیفیت بخشی آموزش سال تحصیلی آتی رادارد.

امید است بتوانم در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) ویاری خداوند متعال و همراهی شما اولیاء محترم سال تحصیلی را توام با موفقیت، سراافرازی و سلامتی برای یکایک امانت های شما عزیزان سپری نماییم.